Mi nem élünk házaséletet. Csak dugunk.

Átmegyek zebrába

2010.02.09. 21:09 4 iromány Jensen, Hanna

Régebben nem értettem, miért jó, ha csupasz barack érik a nő lábai között. Nem voltam akkoriban az a kísérletezős típus, magányos korszakomban a magam kedvéért sosem csupaszítottam, télen jó meleg volt a bozont fedezékében, nyáron viszont.. pfú. Meleg. :D

Korábbi pasijaim közül egyetlen egy kérte csak, hogy legalább rövidebb legyen, ha már szőrtelenítő eszközzel nem nyúltam magamhoz. Így visszagondolva rá, már kicsit undorít szőrösségemnek gondolata, noha akkoriban kiharaptam volna a prosztatáját annak a pasinak, aki rá merészel kényszeríteni, hogy a fürdő párás légkörében, remegő kézzel nekiveselkedjek a fűnyírásnak.

Aztán jött Kedves, aki nem rámerőszakolta, nem könyörgött, csak amolyan édesen, a maga módján megkért rá. Egy próbát megér. Sőt, hogy a kezem remegéséből adódó balesetlehetőségeket kizárjuk, belecsobbant velem a kádba, és ő maga pusztította ki intim részem őserdejét.

De furcsa volt először úgy érezni a nyelvét a csiklómon, hogy akadály nem állt kettőnk közé... furcsa, de módfelett élvezetes. Az, hogy államtól lefele egy felesleges szőrszál sem borított, szinte filozófiai magasságokba emelte a meztelenséget. Még csupaszabbnak, és olyan ártatlannak éreztem magam egy rövid ideig, mintha visszazuhantam volna kislánykorom piheségébe, még mielőtt jöttek volna a hormonok és az áldott-áldatlan tinédzserkor.

Azóta már magamnak csupaszítom, a remegő kezemet pedig keményebb dolgokra tartogatom, amit azért némi szájmunkával is szeretek fűszerezni. Noha írtásom nem tökéletes, lépésről lépésre haladok afelé. Kedves pedig minden alkalommal leellenőrzi az asszonymunkát. Sőt, meg is ízleli, ha kedve szottyan, de megnézni mindig kötelező.

De már a csupaszság is kezd kissé unalmassá válni - legalábbis Kedves számára. Én egy kis nyilacskában gondolkodtam, bár borotvával azt kissé nehéz megformázni, pláne, hogy a kézügyességemet rajztanár rég dícsérte. Maradjon akkor egy kis csík, férfiember, ha azt követi (feltétlenül déli irányba, más irányt a férfiösztön nem ismer a női testen), mindenképp eljut a gyönyör forrásához, ahol kedvére teleihatja magát élvezettel.

Egy csíkocska tehát megmaradt. Lökött énem már upgrade-en gondolkodik: egy vastagabb csík középen, és kettő vékonyabb mellette... Amilyen fehér a bőrőm, és amilyen sötét szőrszálak irtóztatnak rajta, lazán elmehetek majd állatkertbe zebrának...

A bejegyzés trackback címe:

https://hannabeindul.blog.hu/api/trackback/id/tr231743950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rohamkukac85 · http://blog.hu/liliansol 2010.02.18. 19:56:31

Ez tetszett!!!! :D
A három csík ötlete nem rossz, kipróbálnám én is :DDDD
Nekem 14 éves koromban kezdett nőni rajta a szőr, azóta borotválom :D De mostanában egy kis "kifutópályát" növesztettem a Párom kedvéért :D
Szerintem az nagyon izgató lehet, ha a Párod borotválja le :DDDDDDDD
Nekem is csinálta már a Párom :DDDDD

Jensen, Hanna 2010.03.09. 20:48:30

@Rohamkukac85: hehe, örülök, hogy tetszett ;) Kedves is így hívja a csíkocskámat, hogy kifutópálya... :D Nyilacskával bepróbálkoztam a múltkor, de hát... köhm, béna vagyok én ehhez... :D

@pingwin: :D:D:D gondolkodtam rajta :P közszemlére tegyem-é magam altájékon? :D Hm, egy bátrabb pillanatomban lehet, meg is teszem :D (Ha sikerült volna a nyilacska, az felkerült volna;) )

Hát, ez van

A szex nem csak fizikai kontaktus, bár páran azért igyekeztek rácáfolni... Valós, illetve majdnem megesett történések egy lökött csirke szemszögéből.

Friss topikok

  • Rohamkukac85: Én is beszerzek gésagolyókat...valahogy most kedvet kaptam hozzá...aztán felülök velük a buszra XD... (2010.06.02. 19:14) Kicsi golyók, hosszú játék
  • pingwin: @Jensen, Hanna: drukkolok :mosoly (2010.03.09. 21:22) Átmegyek zebrába
  • Jensen, Hanna: @krisztak: nem is szabad elsietni, azt hiszem. :) Pláne, a lehetőség gyakran izgatóbb, mintha tény... (2010.02.03. 21:05) Hárman az ágyban
  • a katona fehérben: Fú, de jó vagy. Hiszen te tudsz írni! 1 héten belül címlapot jósolok. (2010.01.28. 14:51) Szeretők #1
süti beállítások módosítása