Mi nem élünk házaséletet. Csak dugunk.

A nőkkel mindig csak a baj van

2010.01.28. 15:07 írhatsz valamit Jensen, Hanna

A nő egy kifinomult gépezet, amelyet folyamatosan nem csak szervizelni kell, hanem figyelni sem árt, hogy a csavarok, az alkatrészek a helyükön vannak-e, nem szorul-e javításra valamelyik rész.Aztán vagy javítás történik, vagy ott rozsdál össze a nő. Vagy pókhálósodik. Betokozódik, bebábozódik, stb.

De azért megvan ennek is a maga előnye. Rozsdásan a franc se mozog. Csak itt ücsörgök, belezuhanva némi gondolatfoszlányba, és arra gondolok, hogy most lehet, nem is baj a szexmentes időszak. Fáradt vagyok, minden téren, s noha a bujci jólesik, szeretem is, nem kell, hogy intim módon ágyba gyömöszöljenek. Hiszen, amellett, hogy kíváló feszültségmentesítő, és fájdalomoldó a szex, legalább ugyanannyi feszültséggel telített órát/napot tud okozni. Pláne, ha hiányát felemlegetem. Pláne, ha épp a hisztis időszakomat élem.

Valahogy nálam régen mindig az volt az sztereotípia, hogy a férfiak jóval több szexet igényelnek, mint a nők. Hát, most esetünkben fordítva van. Telhetetlen vagyok. Viszont a feszültséget utálom, rühellem a konfliktusokat, és minden vágyam a bajt békésen rendbehozni.

A legnagyobb félelmem pedig a visszautasítás. Bújok, tapogatok, markolok, ám mindez csak energiapocsékolásnak bizonyul. Bár lehet, hogy ez kellett, hogy visszavegyek magamból.

Néha arra gondolok, hogy ez a szeretős dolog már csak azért is jó lenne, mert feldobná valamelyest az Ő hangulatát, és talán itten is elkezd helyre rázódni a dolog. (No, nem azt mondom, hogy mindig akkor kell szex, amikor én akarom, hanem úgy egyensúlyban. Meghoznám én is a kedvét, meg ő is az én kedvemet, ha arról lenne szó.)

Egy alkalom mással nem a világvége, pláne, ha tudok róla. Ugyehát. Engedékeny egy tyúk vagyok, főleg, ha mással jót tehetek.

Egyszer ez lesz a vesztem?! :D :D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hannabeindul.blog.hu/api/trackback/id/tr611709995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hát, ez van

A szex nem csak fizikai kontaktus, bár páran azért igyekeztek rácáfolni... Valós, illetve majdnem megesett történések egy lökött csirke szemszögéből.

Friss topikok

  • Rohamkukac85: Én is beszerzek gésagolyókat...valahogy most kedvet kaptam hozzá...aztán felülök velük a buszra XD... (2010.06.02. 19:14) Kicsi golyók, hosszú játék
  • pingwin: @Jensen, Hanna: drukkolok :mosoly (2010.03.09. 21:22) Átmegyek zebrába
  • Jensen, Hanna: @krisztak: nem is szabad elsietni, azt hiszem. :) Pláne, a lehetőség gyakran izgatóbb, mintha tény... (2010.02.03. 21:05) Hárman az ágyban
  • a katona fehérben: Fú, de jó vagy. Hiszen te tudsz írni! 1 héten belül címlapot jósolok. (2010.01.28. 14:51) Szeretők #1
süti beállítások módosítása