Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mi nem élünk házaséletet. Csak dugunk.

Szép is volt, a szesztúltengéses szex

2010.01.28. 13:28 írhatsz valamit Jensen, Hanna

 

Mert azok közé tartozik, amiket nem igazán, illetőleg nehezen idéz fel az ember lánya. Bár, lehet, hogy jobb is, hogy nem tudja felidézni... Nem egy-két sör után, hanem amolyan fiatalos-divatból istenigazából féleszméletlenre részegedős alkalmakról van szó, természetesen. Spiccesen csak kiszabadul nálam a kistigris, és játszok, mint egy kisgyerek, aki épp új játékot kapott. Aztán sikítva kapaszkodom a fal sík felületébe, vagy a párom haját kócolom, illetőleg comjaimmal erősen szorítom a fejét, ne halljon semmit. Legalább nem tapasztja be a számat, ha túl hangos lennék. Kit érdekelnek a szomszédok?!
Na, máris sikerült elkanyarodnom a témától. Még jó, hogy a rövidtávú memóriám viszonylagos működése nem akadályoz meg e poszt megírásában.
 
Az első alkoholmámoros, szex... akarom mondani dugással megkoronázott éjszaka (már ha éjszaka volt, valamennyire) kapásból a szüzességem elvesztésére vezethető vissza. Akárhány embernek meséltem el ezt a sztorit, mindenki röhögött, mondjuk nem csodálom.
Egy hosszú, négynapos hétvégét tervezett az akkor banda egy távoli, Bakonyban elterülő kis település közelében. Sátorozás, buli, szerepjáték, természetjárás részegen, ugyanilyen állapotban számháború... Naná, hogy nem lehet kihagyni! Csak hát a munka, a munka, utolsó előtti nap kora délutánján vetődtünk oda barátnőmmel, mivel szombat délelőtt én még dolgoztam akkor. Köszöntésképp sört meg valami töményet nyomtak a kezünkbe... A többire már csak haloványan emlékszem. Volt ott tábortűz is, egy kis nyári vihar, kergetőzés, ivás, szerepjáték-verseny, ivás, viccmesélés és ivás. Jártuk picit a környező erdőt - persze üveggel a kezünkben, amiben valami pálinka lötykölődött a hepe-hupás uton... Barátnőm meg aztán eltűnt mellőlem. Bár lehet, hogy addigra már visszaértünk a táborhelyre, mert addigra már egy újabb üveg volt a kezemben. Az egyikben. A másikban pedig egy srác farka. Eldugott kis helyen történt mindez, a nagy tömegtől távol, de még így is négy pasi vett körül. Utána az én nadrágom került kicsit lejjebb, bár ennél több akkor még nem igen történt. A nagy szerencsém az volt, hogy nem csak én voltam részeg.
Szóval, ivással és efféle majomkodással ment el az éjszaka... Hajnali öt körül volt már az idő (ami azt jelentette, hogy akkor már körülbelül 23-24 órája "ébren" voltam), a nap fénye lágyan simogatta a keleti horizontot, amikor mindenki úgy döntött, ideje boszorkányt égetni. Majdnem a hajam bánta, meg keletkezett némi horzsolás a csuklómon és a bokámon, amíg felkötöztek egy termetes faágra. Aztán a sejhajom kicsit megperzselődhetett, amikor a tűz fölé emeltek, erre a nadrágomon bár nem láttam bizonyítékot, eléggé sajgott. Végül mindenki túl fáradtnak minősítette magát, feladták a boszorkányégetést, így megmenekültem.
Elvonulgattak az emberek aludni, nekem, mivel helyem nem volt, lecsüccsentem a harmatos fűre, a "máglya" mellé. Barátnőm előkerült, és megint eltűnt, mint utóbb kiderült, anális szexbe keveredett egy sráccal a mezőn, miközben tőlük pár méterre egy kecske mekegett kíváncsian.
Én csak ücsörögtem, majd beinvitáltak egy sátorba, ami igaz, hogy egyszemélyes volt, de a tulajdonosát inkább az érdekelte, hogy minél előbb leszedje rólam a ruhát. Dideregtem, hűvös volt a hajnal, így melengetni akart. Részeg voltam, álmos voltam, aludni akartam, hát melengessen akkor. Kitekeredett 69-be fulladt a dolog, kicsi volt a sátor széltében is, magasságban is.
Álmosan szopikáztam, monotonitása - hiába, nu, az alkohol és a fáradtság... - még jobban lökdösött az édes alvás felé. Aztán megunta a dolgot, inkább becsusszant volna ártatlanságom barlangjába. Fájt, azt hiszem, de nem érdekelt. Dolgozott, lelkiismeretesen, még pár ki-be fickándozásra emlékszem... aztán gyereksírásra ébredtem. Ébredtem? Hát nem elaludtam?
Így megy ez, azóta is képes vagyok tökrészegen beszunyálni, felőlem reszelhet bárki. Csak már nem iszom le magam rendszeresen. Tanultam belőle... :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hannabeindul.blog.hu/api/trackback/id/tr171708950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hát, ez van

A szex nem csak fizikai kontaktus, bár páran azért igyekeztek rácáfolni... Valós, illetve majdnem megesett történések egy lökött csirke szemszögéből.

Friss topikok

  • Rohamkukac85: Én is beszerzek gésagolyókat...valahogy most kedvet kaptam hozzá...aztán felülök velük a buszra XD... (2010.06.02. 19:14) Kicsi golyók, hosszú játék
  • pingwin: @Jensen, Hanna: drukkolok :mosoly (2010.03.09. 21:22) Átmegyek zebrába
  • Jensen, Hanna: @krisztak: nem is szabad elsietni, azt hiszem. :) Pláne, a lehetőség gyakran izgatóbb, mintha tény... (2010.02.03. 21:05) Hárman az ágyban
  • a katona fehérben: Fú, de jó vagy. Hiszen te tudsz írni! 1 héten belül címlapot jósolok. (2010.01.28. 14:51) Szeretők #1
süti beállítások módosítása