Mi nem élünk házaséletet. Csak dugunk.

Társkeresők

2010.01.28. 13:32 írhatsz valamit Jensen, Hanna

 

Jó darabig fellelhető voltam kettőn is, párom szintén. Aztán meguntuk. Elegem lett azokból az emberekből, akik azt hiszik, hogy csak azért, mert elolvasták az adatlapomat, már ismernek. idegesítő volt, hogy olvasták, amit írtam, de magasról lepottyantják. Mert ha a családi állapotnál 'kapcsolatban1 szerepel, akkor nem leszek egyik pillanatról a másikra egyedülálló, minden egyes álló farokra éles szögben rábukó szexéhes démon.
 
Eleinte még voltak illúzióim, hogy igen, sikerülhet harmadiknak egy lányt találni egy ilyen oldalon, mivel a biszexualitás ma divat. Kerestünk, kerestünk, de a csajokkal való beszélgetésből én kimaradtam (nem direkt), ám a farkukkal minden egyes levélben dicsekedő, incselkedő pasik minduntalan megtaláltak. Mintha férfit kerestem volna...!
 
Az már más tészta, hogy megfelelő lányt sem találtunk. Párom hosszabb ideig próbálkozott ugyan, mint én, de nem kellett sok neki sem. Még csak erotikus levelezésre sem volt hajlandó senki. Illetve talán igen, de egy idő után eltűntek, mint szürke szamár a ködben.
Úgyhogy búcsút intettünk a társkeresők világának, mert pont azt a funkcióját nem teljesítette, amire nekünk szükségünk lett volna, illetőleg még belefér ezen oldalak profiljába.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hannabeindul.blog.hu/api/trackback/id/tr551708963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hát, ez van

A szex nem csak fizikai kontaktus, bár páran azért igyekeztek rácáfolni... Valós, illetve majdnem megesett történések egy lökött csirke szemszögéből.

Friss topikok

  • Rohamkukac85: Én is beszerzek gésagolyókat...valahogy most kedvet kaptam hozzá...aztán felülök velük a buszra XD... (2010.06.02. 19:14) Kicsi golyók, hosszú játék
  • pingwin: @Jensen, Hanna: drukkolok :mosoly (2010.03.09. 21:22) Átmegyek zebrába
  • Jensen, Hanna: @krisztak: nem is szabad elsietni, azt hiszem. :) Pláne, a lehetőség gyakran izgatóbb, mintha tény... (2010.02.03. 21:05) Hárman az ágyban
  • a katona fehérben: Fú, de jó vagy. Hiszen te tudsz írni! 1 héten belül címlapot jósolok. (2010.01.28. 14:51) Szeretők #1
süti beállítások módosítása