Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mi nem élünk házaséletet. Csak dugunk.

Az ártatlanságom már rég elveszett...

2010.01.29. 22:46 írhatsz valamit Jensen, Hanna

Olykor, mikor nem kapom meg a magamét egy-egy ágytorna alkalmával, akarva-akaratlanul is feljönnek emlékek régről, amelyek, ha nem is voltak olyan nagy hatással, de kellemesnek mindenképp kellemesek voltak.

Régi baráti társasággal bármi megtörténhetett. Már-már néha olyan érzésem támadt, hogy bárki bárkivel ágyba kerülhetett. Két kivétel persze akadt, de hát ők azóta is egy pár (ha jól tudom), bár a sráctól kaptam ajánlatot, hogy úgy megmutatná, milyen az, amikor a férfi úgyistenigazából, kegyetlenmód a csúcsra juttatja a nőt. Hiába az a rengeteg alkoholmennyiség, sajnos arra nem került sor. Sajnos - kizárólag múlt időben, mivel már másnak sikerült megmutatnia, mitől élvez sikoltozva a nő.

Emlékeimet valószínűleg az akkori alkoholmámoros esték meglehetősen megrövidítették, így nem számolom meg, hány férfival volt a bandából ágyjelenésem. Naiv csirke voltam akkor még, üldöztem a tapasztalatot, vadásztam, és mint frissen felnőttnek titulált nő, nemiségemet kihasználni igyekeztem. Hormonjaimból adódóan azonban mégis csak kellett valami érzelem - így a hozzám közel álló férfiak kerültek veszélybe. Noha nem jutottak be oda, ahova szerettük volna, de ez semmit nem változtat azon, hogy fiatalon, ha azon az úton megyek tovább, mekkora szajha válhatott volna belőlem. Bár néha még ma is lekurváznak. Persze csak játékból, az illető szerencséjére.

Az elsőről már írtam, több szót egyelőre nem érdemes rá pazarolni. Ám a többi...!

A második férfi épp akkoriban jegyezte el a barátnőjét, majd végül ideiglenesen szakítottak. Én épp otthon voltam, unatkozva csücsültem az internet előtt, amikor hopp, feljött msn-re pedig ritkán szokott fenn lenni. Egymásra cuppantunk. Virtuálisan, verbálisan. Ott elkezdődött valami, ami elsősorban altestemet forrósította fel. Beteg volt épp, és leírtam neki, hogy ápolgatnám a drágát. Minden porcikájával külön és kielégítően foglalkoznék. Energiát nem kímélve szórakoztatnám, természetesen egyre kevesebb ruhadarabban. Nem tagadta, megkeményedett rendesen, és ez bimbózó önbizalmamnak biza adott egy löketet. (Megjegyezném: sem akkoriban, sem most nem tartom magam nehézbombázónak, de azt egy idő után elismertem, hogy van bennem valami, ami megfogja a férfiakat. Remélem, ez nem az, hogy puncim van, hanem még más is hozzájárul.)
Miután meggyógyult, meglátogatott. Eltöltöttünk egy hosszú hétvégét, igaz, a nagy részét az egész bandával. De az éjszakák... Izgatott fruskaként vártam az első éjszakát, amikor talán meg merem tenni azoknak egy részét, amit leírtam neki. Írni könnyű, ám ha cselekvésre kerül a sor, Hanna leblokkol.
Hát, előjáték nem sok kellett. Arról pedig, hogy én túl szűk vagyok neki, én nem tehetek. Mondhattam volna azt, hogy az övé túl nagy, túl vastag. Így a barlangom helyett a számban kötött ki. Eleinte még oké volt, szoptam én már, és nem először láttam péniszt, s noha minden titkát nem ismertem akkor még, izgatni azért tudtam. Ám, amikor már enyhén erőszakossá lett a menet, megrémültem, lemerevedtem. Élő guminővé váltam, ő mozgatta a fejem, én meg tartottam a szám, és szorgalmasan nyeltem.
Ugyanez megismétlődött a második éjszakán is. A harmadik napon utazott haza.
Megkönnyebbültem, főleg, hogy azután nem keresett. Mit ne mondjak, jó darabig nem szívesen ízlelgettem a férfi kéjvágyát e módon.

A harmadik srác részegen figyelt fel rám, amikor, jómagam is enyhén mámorosan, incselkedtem a barátnőmmel egy étteremben. Az egész társaság - pláne a férfiak - érdeklődve fogadták rövid flörtünket egymással, a pincér ugyan érdekesen nézett, de mivel törzsvendéget nem szívesen hajított volna ki, hagyta, hadd sértsük meg másoknak a jó ízlését. Olyan messzire azért nem mentünk, de tetszett mindkettőnknek a játék. A srác eztán maga mellé invitált, és kaptam tőle abszintos kockacukrot - a nyelvével adta a számba. Na, kapásból lotyónak nyivlvánítottam magam, de az asztalnál ülő férfiak egytől-egyig lehurrogtak, mondván, egy fiatal nőnek az alapfelszereléséhez tartozik az egészéges erotika, ha pedig a részegség határán áll, kötelezően ki kell sugároznia azt magából.
Pf, persze, csak élvezték a játékot, amit játszom, élvezték, amit mutatok nekik.
Sokkal több nem történt aznap este, csak pár hónappal később, egy nyári bulin kerültünk egy ágyba. Előtte persze a már említett barátnőmmel szinte pillanatok alatt eltűntettünk egy üveg abszintot, aztán megint jött a társaságban már-már kötelező leszbikus jelenet - bár az inkább csak próbálkozás volt, mivel egy újabb hölgy igyekezett a parti helyszínére, ám eltévedt. Már úton volt, amikor a párja szakított vele, így a belépőnek szánt üveg töményt már a vonaton meghúzta. Nem is egyszer. Oké, tántorogjunk ki elé, valahol csak rátalálunk. Hát, sikerült többször a betonon landolni, de nem baj, hölgy meglett, a srác, mivel egész este figyelt rám, természetesen jött velünk. Ápolgatta a lányt, aki szerelmi bánatában majdnem ágyba is vitte a lovagot, de végül alig félórával megérkezése után egyedül borult a takaróra, és aludt el majdnem rögvest.
Köben előkerült még egy üveg - tömény volt benne, de hogy mi, az már nem lényeges, a hatása mindenesetre fájdalmas volt - elbotlottam a saját lábamban, és a kemény padlón koppantam. Eljött a pillanat: ápolgatni kellett. Simogatás, puszik tömkelege, minden kényeztetést megkaptam - kivéve azt, amit szerettem volna. Káromkodásból sem volt hiány, mivel mindenkinek épp akkor jutott eszébe, hogy be kell a szobánkba néznie, amikor épp beindult volna valami. A társaság egyetlen párocskájának férfitagja szerint azért, mert így akartak vigyázni a már nem létező ártatlanságomra. Hát, majdnem átharaptam a prosztatáját.

Lám, lám, ezt hozza elő belőlem a szexhiány - akkoriban sem kaptam meg azt, amit szerettem volna. Bár a türelem akkor is meghozta gyümölcsét... :)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://hannabeindul.blog.hu/api/trackback/id/tr921713724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hát, ez van

A szex nem csak fizikai kontaktus, bár páran azért igyekeztek rácáfolni... Valós, illetve majdnem megesett történések egy lökött csirke szemszögéből.

Friss topikok

  • Rohamkukac85: Én is beszerzek gésagolyókat...valahogy most kedvet kaptam hozzá...aztán felülök velük a buszra XD... (2010.06.02. 19:14) Kicsi golyók, hosszú játék
  • pingwin: @Jensen, Hanna: drukkolok :mosoly (2010.03.09. 21:22) Átmegyek zebrába
  • Jensen, Hanna: @krisztak: nem is szabad elsietni, azt hiszem. :) Pláne, a lehetőség gyakran izgatóbb, mintha tény... (2010.02.03. 21:05) Hárman az ágyban
  • a katona fehérben: Fú, de jó vagy. Hiszen te tudsz írni! 1 héten belül címlapot jósolok. (2010.01.28. 14:51) Szeretők #1
süti beállítások módosítása