Mi nem élünk házaséletet. Csak dugunk.

Régről...

2010.11.01. 16:17 írhatsz valamit Jensen, Hanna

Találtam egy-két vázlatba elmentett poszt-kezdeményt, amit - átolvasgatva őket - leginkább olyan tüskék ihlettek, amelyek alaposan belémékelődtek az elmúlt években. Ilyen vagyok, ez van, őrizgetem a kis tüskéket egészen addig, amíg vagy végleg ki nem lehet őket húzni, vagy visszabökök vele valakit, aki beszúrkálta oda őket.

Talán ezért is nem kerültek az éles bejegyzések közé: még nem jött el az idejük. Remélhetőleg nem is fog eljönni az idejük, és nevetve törölhetem őket, mert tuti azt fogom gondolni, hogy mekkora egy idétlen tyúk vagyok, hogy ilyeneket leírtam... Noha most még visszaidézve az eseteket szúrkálnak még, de már eljutottam odáig, hogy most perpill lepottyantom őket.

És csak hogy egy kicsit visszatérjek a blog alapvető témájába: alig van idő és energia a szexre. Részemről még oké hullafáradtan az ágytorna, Kedvest viszont saját bevallása szerint elaltatná egy kellemes szájmunka.

De tervek azért vannak, bár egy részük a következő évre tolódik. Hosszú hétvége, swinger klub, sexopoly... persze némi alkohollal füszerezve. Majd meglátjuk, mi sül ki belőle. :D

A bejegyzés trackback címe:

https://hannabeindul.blog.hu/api/trackback/id/tr182413864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Hát, ez van

A szex nem csak fizikai kontaktus, bár páran azért igyekeztek rácáfolni... Valós, illetve majdnem megesett történések egy lökött csirke szemszögéből.

Friss topikok

  • Rohamkukac85: Én is beszerzek gésagolyókat...valahogy most kedvet kaptam hozzá...aztán felülök velük a buszra XD... (2010.06.02. 19:14) Kicsi golyók, hosszú játék
  • pingwin: @Jensen, Hanna: drukkolok :mosoly (2010.03.09. 21:22) Átmegyek zebrába
  • Jensen, Hanna: @krisztak: nem is szabad elsietni, azt hiszem. :) Pláne, a lehetőség gyakran izgatóbb, mintha tény... (2010.02.03. 21:05) Hárman az ágyban
  • a katona fehérben: Fú, de jó vagy. Hiszen te tudsz írni! 1 héten belül címlapot jósolok. (2010.01.28. 14:51) Szeretők #1
süti beállítások módosítása